onsdagen

Gustav är fortfarande sjuk och hostar något makalöst! Men i dag ringde jag vårdcentralen och fick lite hostmedicin utskrivet för natten i alla fall! Hoppas jag kan få sova bättre i natt än natten tills i dag! 😖. Ja Gustav med för den delen! 😂
Filip har återigen lagat mat. Idag blev det stuvad tonfisk och ris. Han är såååå duktig och gjorde allt själv, nästan!😜.
Älskade fina Filip! Min stora kille som säkert blir grym i köket när han blir stor!
Nu ska vi mysa lite i soffan!
Kramisar
Inte många knop i dag heller 😷😔
 
Tvmys 😍❤
1 Lina-Hampus mamma:

skriven

En liten krya på dig hälsning till Gustav,och vad kul med en liten mästerkock i köket.Skulle vilja veta lite av hans recept om han vill dela med sig av det.För jag har ibland lite idetorka när det gäller just fisk.Och hoppas att du slipper bli sjuk ha det så bra

kram

2 Marianne:

skriven

Hej!

Jag såg att du tidigare skrev om doftljus och jag undrar om du vill testa ett från oss? Maila gärna mig! /Marianne

Kommentera här: